NAKLİYE BİLGİLERİ

Fosil'de amacımız, satın alma işleminizi mümkün olan en hızlı ve en sorunsuz şekilde teslim etmektir. Her siparişi, ürünlerin varış yeri, ağırlığı ve boyutunu hesaba katarak ayrı ayrı inceleriz. Tahmini nakliye süreleri her ürünün açıklama kısmında yer almakta fakat biz daha da hızlı olmaya çalışacağız.

COVID-19 ile ilgili devam eden sorunlar nedeniyle müşterilerimizin sağlığı en önemli önceliktir ve müşterilerimizin güvenliğini sağlamak için gerekli tüm önlemler alınmaktadır. Güvende kal!

Nakliye Türleri

  • Kamyon Teslimat: Siparişler bizzat Fosil ekibi tarafından nakliye edilir ve montajı sağlanır. Sipariş yola çıkmadan önce çağrı merkezimiz aracılığı ile randevu oluşturulacaktır. (İstanbul, Kocaeli ve Sakarya’ya vereceğiniz siparişler istisnasız Kamyon Teslimat seçeneği ile size getirilecektir.)
  • Ambar Teslimat: Mermer mobilya ürünlerinin teslimatı konusunda uzmanlaşmış güvenilir nakliye acentelerimiz tarafından alınacaktır. Siparişiniz iş ortağımıza teslim edildiğinde SMS ve E-Posta ile bilgilendirileceksiniz.
  • PTT, Yurtiçi Kargo: Küçük boy ürünler ve kapıda ödeme siparişleriniz PTT veya Yurtiçi Kargo tarafından teslim edilecektir. Siparişiniz kargo şirketlerine teslim edildiğinde takip numaranız SMS olarak iletilecektir.

Fosil teslimat yöntemini değiştirme hakkını saklı tutar. Aktif bir siparişiniz var ve teslimat yönteminiz değişti ise 2 gün öncesinden bilgilendirileceksiniz.  

Teslim Şartları
Siparişin teslim edilebilmesi için 18 yaşından büyük birinin bulunması gerekir. Teslimatınız planlandıktan ve onaylandıktan sonra teslimatı kabul etmek için evde değilseniz, tüm nakliye ve yeniden stoklama ücretlerinden sorumlu olacağınızı lütfen unutmayın.

Teslimat görevlisi henüz oradayken ve teslim belgesini için imzalamadan önce;

  • Ürünlerinizi detaylı inceleyin.
  • Herhangi bir hasar için (minimum düzeyde bile), teslimat formuna "Hasarlı Paket:" yazın.
  • Herhangi bir kusur veya hasarı bildirmek için hemen +90 850 346 7479 numaralı telefonu arayın.

İhtilaflı Teslimat
Siparişlerin verildiği ancak teslim alınmadığı, şüpheli iddiaların olduğu ve dolandırıcılık faaliyetlerinden şüphelendiğimizde veya kullanıldıktan sonra iade ettiğinizden şüphelenirsek; geri ödemeleri durdurma, hesabınızın (ve ilişkili tüm hesapların) gelecekte sipariş vermesini engelleme hakkını saklı tutarız. Bu sizin başınıza gelirse ve bir hata yaptığımızı düşünüyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Fosil, taşıyıcı tarafından size teslim edildikten sonra meydana gelen, kayıp veya hasarlardan sorumlu değildir.

TOP